34

Numera på Mount Doom hinner jag inte skriva så mycket. Eftersom Jimmys dator inte är hemma, så blir det svårt att stjäla den. För Martin ockuperar sin dator med One Piece hela dagarna, och Mys dator ska vi inte ens tala om.

Jag hade tänkt dansa en stund, en väldigt kort stund, eftersom jag sedan ska sova och upp halv tio. Då till myrorna, köpa lajvprylar, och sedan till Mount Doom för att fortsätta stressa. För ett lajv som jag faktiskt - tror kommer att bli helt jävla värdelöst. Men som ändock kostar 300 kr + resa och jag har sytt kläder i månader. Gu' va' gay, som Dennis brukar säga.

Hur som helst. Flashback är min vän. Vi tycker om Flashback.

Dansa. Sova.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0