37

Blir dåligare och dåligare på att skriva här. Jag har inte tid. Jag orkar inte, jag är less. Det är mina ursäkter. Sitter och hittar musik på youtube för att skriva upp och be Sebastian ladda hem nån gång. Det går inte så bra. Jag fastnar, och vet inte vad jag ska lyssna på. Nu blev det Lisa Ekdahl och Lars Winnerebäck - Kom änglar.

Börjar 10.10 imorgon, väldigt skönt trots idrotten. Jag hoppas att jag kan slippa den. Men jag vet inte. Man får väl hoppas. "Jag blir oinspirerad och ledsen av kraven och stressen."

Men Skyfall börjar på lördag. Och jag har fått musik av Jimmy. Och vi ska se på Death Note med Emil och Z på torsdag. Alltid något. Jag menar, positiv, det är ju jag i alla lägen? Right. "Här ligger ångest och prylar i drivor". "Jag sitter och klagar, och väntar på fredan, precis som du."

Läser lite om Konfucius, helt enkelt för att jag har lust. Funderar på att lägga till en kurs i filosofi, och tenta bort matten. Vete fasiken om jag klarar mig annars. Ah well. Och jag har faktiskt börjat i italienska nu, så nu vet jag ju hur man säger.

Bouna sera, ci vediamo

(Och den stund som jag kände så nära var blott alvedon)

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0