38

Mount Doom ikväll, och bara en dag kvar till helgen! Har fått min dator från skolan nu, och Jimmy har riggat ett trådlåst nätverk åt mig här. Jättebra.
HIstoria idag, gick såpass bra man kan förvänta sig av min klass *insert laughter* när det handlar om att faktiskt åstadkomma något. Anyways, vi ska göra ett arbete om en händelse under någon av de stora epokerna. Vi har digerdöden. Woho. Men det blir säkert roligt. Hm, jag tror att jag ska börja på det nu, trots incindenten med grupparbete. För ärligt talat, det blir bättre om jag gör det. Det är jag rätt säker på.

Filmkväll ikväll, massa folk.

Förresten, hur i helsike hittar folk till min bilddagbok? Nu är jag less!

 Buona Sera

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0