72

Ska jag berätta varför det blir så lite skrivet?
För att jag är så jävla stressad. Det är för mycket inlämningar, hemtentor, prov, grupparbeten att ta ansvar för och lektioner att vara aktiv på. Jag vet inte riktigt hur mycket stress de förväntar sig att man ska klara, men jag börjar allvarligt duka under för allt jobb. Funderar på att söka några samtalstider på BUP. Var så ovillig förut men nu vill jag bara lära mig att hantera stressen och ångesten på ett bra sätt.
Och jag börjar bli ljudkänslig igen. Inte helt och hållet, som att hög musik stör mig eller så. Utan ljud som jag tycker är obehagliga, eller då jag är på känsligt humör. Höga trafikljud, folk som bråkar och elaka tonfall skär verkligen i öronen. Det är verkligen inte det härligaste. Har för mig att jag blev så här förra vintern också? Gick längs med E4an med André och började gråta på grund av alla höga ljud.
Jaja, jag tror att det går över på ett eller annat sätt.

Tror nog jag ska till Mount Doom imorgon. Eller, ja, Carlshem i alla fall. Måste börja städa Oscars lägenhet tills han kommer hem. Jag är duktig.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0