73

Sitter här med Varma Koppen Potatis och Purjolök och ett täcke. Jag hatar verkligen vintern. Go away! För mörkt, för kallt, för blött. Och för mycket stress i skolan!

Dawns Fy Anwylyd i alla fall, det går väldigt mycket framåt just nu. Har lagt upp jättemycket på hemsidan, och vi har ett forum som det till och med skrivs i. Helt underbart, även om det bara är jag och Ez som skriver med varandra. Jag är väldigt peppad på att arrangera det här lajvet, speciellt nu innan deltagarna är inblandade. Oj, vad elakt det lät, men jag menade inte så. Jag menar att det är så himla skönt när det är jag som får sitta och fundera igenom saker utan att det är nån som bankar och knackar och kräver min uppmärksamhet (som om ingen gör det nu). Jag kan bara sitta där och utveckla världen och fantisera om alla häftiga, roliga saker. Det är det som gör det roligt att arrangera. Och, ifall det blivit bra, att de andra har haft roligt. Då mår man som bäst som arrangör.

Nej, jag är så förbannat trött. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0