25

Igår var det galet till höger och vänster. Så kan det gå. Jag, Ez, Jenny, Keso och Lane skulle grilla. Kvällen började i och för sig med att vi grillade. Och åt. Sedan Guitar Hero, och sen nåt mystiskt jäkla spel, typ "Wildlife". Lätt ett av de skummaste spelen jag någonsin spelat.

Ah well. Ez wants me to sleep here one more night. Jag vet inte. Jag vill umgås med bejbi, men jag vill inte sova här. Jag vill sova hemma (insert: Mount doom). Nog för att hennes säng är det gudomligaste jag varit med om, men det är så jäkla långt bort från allt! Och från alla! Utom ovan nämnda tjejgäng. Och tjejgäng har jag ju lite svårt för. Ah well, jag tror inte jag ids bestämma mig nu. Åker hem med niobussen, hämtar leg och förteckning över mediciner. Sen...
Lungfunktionstest!
Wihi. Or not. You don't wanna mess with me right now.

Kelly Clarkson - Addicted
http://www.youtube.com/watch?v=P1PB2_vR8qw

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0