28

Sitter återigen på Mount Doom, denna gång vid Martins dator. Feels kind of strange. Men å andra sidan så är det här typ första gången jag sitter vid hans dator, utom vid väldigt viktiga tillfällen.
Och min baby är här! That feels good. Hon ska tydligen "permanenta" håret ikväll, för det är lajv imorgon. Ska spela Lynnens barnflicka, jag älskar den ungen. Kommer vara helt underbart. Intrigerna... Well, jag kan inte säga just nu. För det ser ut som om jag inte vet vad jag kommer att tycka om dom förrän efter lajvet. Ah well, det löser sig.

Ikväll ska vi baka kakor och sy livstycke, looks like a usual night at Mount Doom.

Åt lunch med pappa idag. You know that aquard silece?
It never occured!
Det var faktiskt trevligt, med tanke på att jag inte träffat honom på nån månad. Och nästa vecka är tydligen en pappavecka, men som vanligt tror jag inte att jag... Ids? Fan vad illa det låter. Nej, jag vill inte bo hos min pappa. Och egentligen inte hos min mamma heller, men hon låter mig inte vara borta, det gör han. Så man är borta så mycket man kan helt enkelt.

Och Jimmy, varför är du inte hemma? Tjejkväll på Mount Doom, really wierd...

Itsy Bitsy Killed Me

Ögonsten, goddamnit!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0