34

Jossan är hemma. Jag tycker om Jossan. Nu har vi tillbaka andra halvan av distanskollektivet (Minas Morgul), med sin bil Oskar. Det går alltså numera att handla på Maxi utan att Emmelie måste vara hemma. Dock kommer det bara att funka i nån vecka, sen ska hon bort igen. På tremånaders Sverigeresa. Med sin klass. Sick i tell you.

Ez fylle år idag, min bejbi blev alltså 18. Vilket innebär att jag för första gången kända mig utanför när jag hängde med henne och hennes polare, som alla är 18. Och de skulle gå på krogen. Så då fick jag åka hem till Mount Doom. Ah well. Hon fick en bok, ett par örhängen och innestående att jag syr valfritt lajvplagg åt henne. Bli nog bra.

Blir på Mount doom hela veckan, måste också prata med pappa om släpet till Eterna.

Gah. Eterna.

SLI (Efterföljs av en stor suck). Jag, som arrangör, kräks av deras tillkortakommanden. Och det blir ju bara värre och värre. Jag ids knappt tänka på det. Jag ser ordet "katastrof" sväva framför ögonen.

Gah.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0