16

Okej, jag är helt värdelös på att blogga. Men goddamnit, jag försöker i alla fall.
På torsdag åker jag och Ez till Stockholm, wihi! Strumpebandshållare, spetsunderkläder och stayups till folket! Kommer att bli så jäkla skönt, qualitytime med bejbi. Måste försöka få tag i en Mp3 innan dess, annars kommer jag att sacka efter på magdansen, och eftersom jag nu har bestämt mig för att faktiskt träna, så skulle det vara lite dumt, tycker jag.

Passat Lynn idag, den ungen är söt. I like her. Och jag tycker om henne mer och mer, eftersom jag får pengar för det. Det där lät ytligt och materiellt, men så var det inte tänkt.

Hard Candy och Mount Doom ikväll, härligt.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0