10

Godmorgon Godmorgon. Har tagit min första medicin, ska snart ta den andra också och se hur jag har det med andningen. Kändes inte så jättebra när jag precis vaknat.
Till frukost idag har jag tänkt dricka te och äta en kexchoklad. Yummy. Senare idag åker jag ut till Hörnefors och blir där resten utav helgen.
(Ja, jag är cool nog att erkänna att jag hellre kollar på pinsamt dåliga band hemma i soffan än kollar på pinsamt dåliga band bland en massa packade människor.)
Jag åker alltså inte på Kulturnatta, for what it's worth.
Igår satt jag och broderade en bit på den fantastiska lothiska klänningen, eftersom Lotta äntligen ritat dit mer. Ganska mycket mer. Kommer förmodligen ta ett tag att fylla i.
Såg också den "nya" Narniafilmen som ännu inte kommit ut på bio. Värdelöst ljud och inte fullt så värdelös bild, men ska nog gå och se den på bio senare i alla all, och så måste jag läsa böckerna igen. Kände mig jävligt ouppdaterad igår.
God, vad jag är hungrig.

Lothbankett, jag måste erkänna att jag blev rätt förvånad över sättet och engagemanget. Glatt överraskad, och det lönar sig.

Så, medicin, frukost på balkongen och en bok. Perfekt.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0