11

Okej, min dator är tillbaka och fixad, vilket innebär att jag inte längre har något att skylla på för att jag uteblir med blogginlägg. Synd.
Jag tycker inte om Ryssland längre. Och ja, jag satt och svor sista timmen i Eurovision Song Contest. Jag menar, vem fan röstar på Ryssland? Jag menar - Ryssland? Det är okej med Grekland, Armenien, Georgien, ja till och med Turkiet hade varit okej, men vad i helvete hade Ryssland att göra i toppen?!

Tacka vet jag Serbien. Dom kan musik dom. Marija Serfovic - Molitva (Det vill säga förra årets vinnare för alla er okunniga (Ja! Jag syftar på dig!) som ännu inte laddat hem låten och spelat den om och om igen.) Just nu hör jag den på ryska. Den finns också på finska, serbiska och grekiska. Helt fantastiskt.
http://www.youtube.com/watch?v=0Sp9OOoxCJo

Jag är så sjukt trött. Har varit på väg att somna minst tusen gånger i helgen då jag egentligen borde varit hur pigg som helst. Att jag somnade under Bladerunner är dock förståeligt, eftersom det var en värdelös film.

Tydligen så ska jag parta i helgen, måste bara lyckas övertala mor min om att få vara borta i helgen. Får väl hoppas på att det går. I sådana fall blir det brännbollsyran med Ezther och sedan hem till hennes Sara på inflyttningsfest. Låter faktiskt fint.

Måste fixa skolarbetet ikväll, duktiga jag med tusen restuppgifter.
Ciao

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0