13

Mja, idag har jag varit i skolan.
Det låter lite som att det skulle vara något ovanligt, men jag var på alla lektioner (utom en utflykt till Nydala i snålblåsten 8.10 på morgonen, men vem kan klandra mig för det) och lämnade in en massa restuppgifter. Bl.a. texten "All talented and intelligent people commit suicide" som jag satt och skrev på igår. Den blev jag väldigt nöjd med, även om det är lite rörig.

Blir dessutom rätt jävla förbannad, om jag tar på mig ansvaret för en kostymdel ska jag ta mig fan inte bli ansvarig för lag och transport heller. Gah.

Dagens låt: Diana Gurtskaya - Peace will come
Och den hittar ni här: http://www.youtube.com/watch?v=dnBSPl1b_mU

Ikväll ska jag på sista UA mötet. Vi är uppsagda, det blir inget mer. Vi har inte ens några efterträdare. Jävligt illa. Men vi får i alla fall äta kinamat. Lucky me.

Galet så ointressant mitt liv är för tillfället. Fredag blir det yran och Saras inflyttningsfest, och på lördagen ska jag väl i alla fall försöka ta mig förbi carlshem.

(I'm bored)
Ciao

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0