2

Nu tycker jag att jag är duktig som sätter mig och faktiskt skriver någonting. Det är i alla fall vad jag ska försöka göra, skriva något, även om det inte är så mycket, varje dag.
Just nu vill jag egentligen sitta och skriva på texter till lajvet jag ska arrangera, men tack vare min enorma självdiciplin så bloggar jag istället.
Ez och André är båda på väg hit, jag och Ez ska prata lajvet och André... Ja, han får sitta och titta på, eller något i den stilen. Tågresan igår var nyttig, har massa nya ideér och en hel del text som ska in på datorn för senare bruk. Känns skönt att vi inte ska sätta datum än, även om jag funderar en hel del på område och sånt. Känns förbannat svårt att hitta en lagom inlajvig stuga någonstans där vi inte blir störda, samt där vi kan elda och sådant utan att någon tror att vi håller på med sataniska riter.
Svårt, det där.

Men nu ska jag faktiskt ta och göra det. Skriva texter, alltså. De kommer inte upp på bloggen, de är så inofficiella som lajvtexter någonsin kan bli. Ciao.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0