3

Det uteblivna inlägget igår var inte mitt fel, det berodde enbart på att datorn inte ville gå igång. Elaka fanskap. Just nu hade jag tänkt göra någon liten photoshopbild åt Lollo, det var ett tag sedan.



Skellefteå i helgen, och ja, jag kan villigt erkänna att jag är en sån idiot att jag faktiskt räknar ner dagarna. Känns jävligt praktiskt att Lotta ska dit, och att hon har bil, och att hon inte kräver bensinpengar av mig. Jävligt praktiskt. Vilket egentligen innebär att jag skulle kunna åka till Skellefteå varje helg, om jag ville. Men det gör jag inte. För det blir så jävla intensivt när man väl är där och kroppen så väl som psyket behöver tud på sig att varva ner efteråt. Samt att jag inte vill att folk ska bli less på mig, vilket de lär bli om jag är där alltför ofta.



...Smygreklam...


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0