5

God morgon.
Vaknade typ tio i åtta av allt pollen i denna världen, det var roligt. Klev upp, drack te, hackade på Jimmy och gick sedan och lade mig igen, men blev dock väckt igen runt elva av en treårig Lynn. Hur var din morgon?
Igår var helt okej, såg skräckfilm med Ez, Lotta och Lottas bihang, som jag förövrigt tyckte var en jävla idiot. Säkert var han det inte medvetet, men ändock. Vi såg "Shutter" och fy fan. Jag hatar skräckfilmer.

Idag har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra. Jag kommer i alla fall att sova på Mount Doom (Carlshemskollektivet) om jag inte får något annat frestande erbjudande, vilket inte är särskilt troligt. Nu ska jag masa mig ut på balkongen, kanske  göra en kopp te innan.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0