7

Det är faktiskt inte mitt fel att jag inte lyckas skriva något vareviga dag, för det är något mystiskt fel på våran dator. Ibland startar den, ibland inte. Eller, själva datorn startar, men sedan står det bara "no video input" på skärmen. Fruktansvärt irriterande.

På fredag blir det Livet Är En Fest i Norrköping, vet inte riktigt hur roligt det kommer att bli, men jag hoppas på det bästa. Ungdomsambassaden i Norrköping är rätt härligt ändå, så vi får väl se. Första LÄEF var inte sådär förbannat kul, andra kunde ha blivit bättre om det inte hade varit de dagarna då jag kom på att jag var pollenallergiker. Så därför får vi hoppas på i år.
Ska faktiskt vara fan så duktig och packa ner lite kläder. Alex klagade sist på att jag hade så få ombyten (för man måste ju ha med sig minst fem par skor och matchande kläder!) så jag ska faktiskt göra mig en ansträngning i år och hoppas på att göra henne nöjd.

Galakläder och sånt. Ja, herregud, vad gör man inte för sammhällets bästa...

Men vi avgår i och med den här resan, vilket känns jävligt skönt, har egentligen inte fått ut särskilt mycket av att vara Ungdomsambassadör i två år.

Duktiga jag. Nu ska jag fortsätta se på Underworld.
Ciao

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0