57

Tror att jag ska promenera till Carlshem snart. Det är inte så långt. Tar kanske en och en halv timme. Länge sedan jag gick långt nu, det blir nog rätt härligt. Lyssna på Veronica Maggio, gå över Mariehemsängarna med en varm halsduk... Ja, det låter som en helt perfekt stund.
Ska för övrigt till Oscar senare, sista gången på ett antal veckor. Det är lite synd, men samtidigt blir det ju jättebra. Jag menar, England, det blir ju hur kul som helst. Upplevelser och erfarenheter och nya människor och att behärska ett språk och såna bra saker.

Var på SävCon idag av någon väldigt mystisk anledning. Jag tror vi kallar anledningen Per. Han var uppe och hälsade på från sitt näste i långtbortåthelvetesöderut. Hade i och för sig hoppats en smula på att springa in i André också, men så blev det inte. Så vi åkte ut till konventet, jag hjälpte till lite i cafeét, och sen åkte vi hem igen. Egentligen tänkt att jag skulle sova här hos mamma i natt, men så blev det ju som sagt inte. Ja, hon blir väl glad över att jag var här alls.

Apropå att hjälpa till i café och såna saker; jag tycker att det är jättekul. Det höga tempot får mig att gå in i effective mode, och saker blir gjorda. I love it.


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0