65

Dagen började dåligt. Slutade sämre. Så nu lyssnar jag på Linkin Park och spelar Tetris. Antagligen det mest tragiska en sextonårig tjej kan göra en lördagskväll. Men det är nåt förbannat fel på min tetrismätare, så jag kan aldrig få nåt rekord, highscoret ligger ständigt på 0. Men vänta, kom på vad det kanske beror på. Återkommer!

Nej, jag ger blanka fan i Tetris. Jag klarar inte av den här kvällen. Känner mig som fjorton år igen, fosterställning och hela grejen. Men det bara kryper överallt i mig! Så förbannat obehagligt, har inte varit så här starkt på flera månader. Helvete.
"I put my trust in you, pushed as far as i can go."

Saknar Skelleftå. Klarar nog inte av att skriva mer. Finns ett så jävla enkelt sätt att lösa saken. Fan.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0