66

Tänkte bara uppmärksamma en av mina vänner. Anna. Jag tycker väldigt, väldigt mycket om Anna. Hon är väldigt lätt att prata med, ambitiös och intelligent. Pratar med henne nu, känns bra att hon håller på att varva ner. Både hon och Mickaela har varit så jäkla stressade de senaste dagarna.
Men middag med dem och Ez på fredag blir bra för att varva ner. Bara en lagom tjejkväll med god middag. Så kan vi slappna av allihop. Är så mycket som händer i allas liv just nu. Mycket förändringar, saker som borde förändras, stress och press på alla. Världen är komplicerad. Men då blir det bra att vi bara får träffas, ta det lugnt och prata ut, eller bara prata om det som faller oss in. Vill bara att alla ska må så bra som möjligt.

(Underbar intrig till lajvet, för övrigt!)

Blir ingen skola för mig imorgon. Inte för att jag bara har en lektion mellan 13-14, den hade jag faktiskt tänkt gå på. Utan för att jag inte hittar mina badkläder! Har letat som en galning, men jag hittar dom inte! Så jag struntar helt i den. Det kändes inte värt att åka till simhallen i en timme. Inte heller att sjukanmäla mig, eftersom det då skulle se ut som att jag vill slippa badet. Och så är det inte, vill jättegärna simma! Suck. Jaja.

Borde sova. Är väldigt trött. Ynk. Jag vill lyssna på Plupp.
Ciao

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0