68

Väldigt roligt lajv. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Kan dra några dialoger från det, för kontentans skull liksom;

"- Claudette?
- Hm... Ja?
- Är det verkligen du?
- Hm... Mja.
- Är inte du död?
- Jodå. Jag är död. Jag har alltid varit död."


"- Du stjäl honom inte från mig. Inte nu. Inte till din jävla organisation. Du tar honom inte från mig.
- Men gumman... Jag sa att han skulle göra som du ville." (Äkta syskonkärlek)


Jag hade väldigt roligt. Men tror inte riktigt att jag ids skriva något mer om det nu.

Men jag börjar mer och mer förstå känslan av att bli bortvald, att vara ett andrahandsval. Den känslan som Lotta är så rädd för. Jag känner av det. Och det är ovant, jag brukar vara den som väljer bort folk. Väldigt otrevlig känsla, men jag tror det går över.
A1: Allt går över i slutet.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0