69

Alright, nu har jag varit dålig på att skriva ett tag, men jag kan lätt avfärda det med att jag har haft så jäkla mycket att göra i skolan. Och har det fortfarande (t.ex. en hemtenta tills på måndag....). Men jag tror jag klarar mig. Eller, det tror jag inte alls det, men jag hoppas.

Sitter och pratar med Oscar på msn och kom att tänka på en sak; Att distansera sig från andra människor.
Har insett att det är något jag gör väldigt väldigt bra. Jag gör det helt utan att tänka, förmodligen för att det är enklast så. Har redan diskuterat det här med ömhetsbetygelser och hur svårt det är, men samtidigt är det ju väldigt svårt för mig att faktiskt fästa mig vid en människa.

Blev indragen i sanning och konsekvens. Bye.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0