46

Har mer och mer börjat lägga märke till de här bra, lyckliga stunderna i livet. Som nu.
Jag och My har lagat mat i en och en halv timme. Sjungit, diskat lite, pratat om random things in life. Och sen kom Jojjon, Regi och Emil hit för att äta middag med oss. Älgfärsbiff med ost, klyftpotatis, pommes frites, rotfrukter, broccoli och pepparsås med kantareller. "Och när orden inte längre räcker till, då finns du".
Loke spelas, det är mysigt och varmt, vi har tända ljus och just nu älskar jag mitt liv så fruktansvärt mycket.

Nåt så förbannat. Jag älskar mig själv. Jag älskar mysiga stunder, Loke, att laga mat, varma filtar och allt som gör mig glad. Börjar bli vek kanske. Hm. Jag klarar mig nog. I love me.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0