49

I'm all out of happy moments to write about. Eller kanske inte. Kanske har jag bara blivit sämre på att hitta dem. Eller så kanske jag inte letar efter dem längre. Jag vet inte. En smula sorgligt när man tänker på det, så det ska jag inte göra.
Ikväll så borde jag egentligen sitta och göra min psykologiläxa; associera olika sorters musik med känslor, analysera en  påhittad och en egen situation enligt Freuds teorier. Jag vet inte. Freud är intressant, och han kan säkert ha rätt i många saker, men jag gillar inte riktigt hur radikal han verkar. Det stämmer inte överrens med min bild av psykologi/psykiatri. Men då är jag säkert också väldigt skadad. Dvs det ska vara lugnt, lågmält (underbemannat) och så vidare. Usch, för mycket psykologer i mina dagar.
Anyways, ikväll är det Doom som gäller... Eller vänta nu; Istället för att göra psykologiläxan sitter jag alltså på universitetet med folk som gör screentryck på tröjor och kartong och gud vet vad. Så.
Doom ikväll alltså. Har hur som helst sovmorgon till 10.10 imorgon. Visst, jag kommer vara trött hur som helst, men det är värt det. Och vi har väl kanske... Två lektioner? Eller något sånt. Så det är inget märkvärdigt. Vi har "Övrigt" och "Idrott A". Jag sätter idrotten inom citationstecken eftersom jag är så löjligt less på det. På tal om det, ska kolla min mail och se om jag fått någon respons på uppsatsen "Tankar medan jag inte var på idrottslektionen". Jag vet inte om min idrott/svenskalärare blev road av den, men något måste jag ju få pyssla med.
Jag vet inte alls hur kvällen blir. Jag vill ha en kram.
(Lynn har en gudmor numera. Jag.)
Vänta nu. Insåg att jag måste fortsätta skriva en stund till, eftersom Lotta sitter och målar av mig, och då måste jag sitta stilla. Det var ju lite dumt, eftersom jag precis tyckte att jag inte hade något mer att skriva om. Men nu skulle vi tydligen dricka te? vad fan. Ciao.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0