50

Jag tycker om te. Och värme. Och allmänt mysiga stunder, då jag slipper tänka på jobbigheter, förpliktelser, måsten och sådana saker. Och det har jag. Jag är nöjd som ett litet murmeldjur. I'm not at all out of happy moments. Det gäller bara att inte leta efter dem, utan bara uppmärksamma dem när de inträffar, och vara tacksam för det. Aj, vad jag låter filosofisk och positiv. Tro inte på det, jag är en mycket bitter liten kvinna.
Fast inte just nu. Vem skulle kunna vara det? Ikväll, Oscar. Imorgon; ÄlsklingsEz, Lördag; Lajv och massa mysiga människor. Jag tror jag klarar mig. Det skulle kunna vara skolan som strular till det. Men vad fan, nästa vecka är det lov. Och jag vet inte om det här är något jag bara försöker intala mig själv eller om det kommer att hända, men efter lovet ska jag anstränga mig mer. Då kommer jag att vara utvilad. Det är lite roligt, jag kan inte riktigt vara närvarande i skolan när jag mår bra. Det krävs en smula apati för att jag ska klara av den monotonin, och framförallt den ironi som krävs för att jag ska klara av min klass.
Men jag klagar inte. För nu mår jag bra igen.

Och Metallica 27 juli i Köpenhamn. Me like. Jag tycker om min pappa, han ordnar såna saker åt mig. He's special. Och apropå apostrofer så måste jag fortfarande träna på dom där förbannade genitiven.

Ska få en tröja. Med älskade guddottern Lynn tryckt på. Det gör mig också glad. Jag har absolut inget att klaga på i livet längre. Möjligen då att My åker till Boden imorgon, men jag hoppas det gör henne glad. Och att hon kommer hem typ på söndag. Men å andra sidan så behöver hon ju inte komma hem så tidigt, eftersom det är lov nästa vecka! Helt underbart.

Pianomusik, väldigt gott te med mycket honung, godis och värme värme värme. Insert lycklig suck.
Ciao

"Du är som en bil, och du har massor med skruvar lösa. En snygg svart Cadillac som är värd skitmycket pengar, sån är du... Men på en vanlig bil, om bara en skruv är lös, så fungerar den ganska bra ändå. Men på dig... Jag lovar, hela motorn är paj, det går aldrig att fixa."  - Quote Erik

Men jag är så lycklig för få att lyda.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0