52

Jag har ett speciellt sätt att handskas med saker och ting. En vän till mig sa en gång "Om man intalar sig själv något tillräckligt många gånger kommer man till slut att tro det". Och det är faktiskt precis det jag gör. För att skjuta bort jobbiga saker eller tvinga mig till en annan inställning pressar jag in ord i huvudet. Skriver dem om och om igen på papper, för att verkligen mala in dem, så att jag kan dem utantill och jag tror på dem. Jag vet inte om det tragiska är att jag gör det eller att det fungerar.

"Man ska inte leka med elden. Då kan man bli bränd. Då blir man ett offer. Det ska man inte bli."
"Inte värd något."
"En leksak, till för att behaga."

Anyways, Ez och Jimmy sitter och tittar på gamla X-men serien, jag har legat och läst en stund, men insåg att jag inte alls är trött och borde sköta mina bloggplikter. Jag blir som bättre och bättre på att komma ihåg det. Ingen My hemma än.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0