54

Så blev man precis påsprungen av Regi på stadsbiblioteket. Han verkar vara alldeles för stressad. Det är synd. Det är stressen som tar död på folk idag, and that's bad.
Sitter alltså här och väntar på att äta middag med Oscar och sedan åka på konsert, det blir säkert jättebra. Börjar bli mörkt ute, och det känns himla bra. Det är egentligen det enda jag kan acceptera med vintern; att det är mörkt. Tycker inte om kallt, tycker inte om blött och snöigt och helvete. Men det är som mysigt att märka hur det blir märkt redan runt fyra på dagen. Men jag antar att jag kommer att omrevidera den åsikter inom en snar framtid, då min stora vinterdepressesion drar igång. Wihi.

Anyways, sitter alltså på stadsbiblioteket och gör pretty much nothing. Så jag tänkte att jag skulle skriva lite (Bara 21 timmar sen sist, det kallar jag disciplinerad. Det här med att skriva varje dag går lite upp och ner men nu har jag en "stabil period" som min far sade). Så jag skriver. Lite. När jag kommer på vad i helvete jag ska skriva om.

Jo, en sak; Varför vara på ett bibliotek om inte för att utnyttja dess tillgångar? Jag är så fruktansvärt less på de stackars, ynkliga emobarnen som sitter och beklagar sig och skvallrar, har de inga hem? Är det så häftigt att sitta på ett bibliotek och göra gud-vet-vad? Möjligen ur den synpunkten....

Jag fortsätter sen, hittade Rabies.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0