40

Okej, har inte skrivit nu på en vecka och en dag. Guess why? Jo, för att det har gått precis så länge sedan Skyfall startade. Jag har verkligen -verkligen- inte tid med någonting! Självvalt, naturligtvis, men ändå! Men det är sååå roligt. Mara är den underbaraste "människan" som går att spela, verkligen, jag vill ha kvar henne väldigt väldigt länge, men vi får väl se hur det blir med det egentligen. Since i just might die...

Kom hem 8.20 imorse, klev upp igen halv tolv för att det är vettigt ur en sån där "hej imorgon ska jag kliva upp klockan sex för att hinna ta mig till skolan" synpunkt. Så jag är jättetrött, fast det känns inte riktigt så. Och jag menar, det är ju sent, men bara jag och Martin är vakna. Sick i tell you.

Inlajvmöte idag på Umedalen, blir väl buss antar jag, eller vänta, låna Emmies bil igen? Hm... Ah well, vi får se. Hellre bil än buss, men det är inget problem att ta bussen, som trots allt går hela vägen fram.

Veronica Maggio - Måndagsbarn

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0