512

Hallå, nu ska jag sova. Idag har varit en lugn dag, men Ez har ju försäkrat mig om att juldagen är en okej dag att slösa bort på ingenting alls.
Har sett Pirates två och tre, ätit blodkorv (!!!! Helt galet, men man måste ju prova. Det smakade inte så pass likt blodpudding som jag blivit lovad, men det smakade inte heller som det låter att blodkorv ska smaka) och planerat hur i helsike vi ska hinna med allt imorgon.

Men nu ska jag sova.

Alla andra har så himla fina listor på allt de har fått i julklapp, men jag har som aldrig riktigt haft tid att ta in vad jag fått eftersom jag har hattat runt så mycket. Får ta mig en ordentlig titt när jag kommer hem imorgon.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0