516

Allå på er, nu är det dags för mig att sova. Ez kom hit på en visit och så åt vi en liten midnattsmiddag framför How I Met Your Mother. Det var mysigt.

Men det är väldigt farligt just nu. Vet inte om jag sagt det förut, men vi har ju fått en dator av en vän för ganska länge sedan. Och jag har nyligen upptäckt att det är en hel hårddisk som är dedikerad enbart åt wrestling! Så jag ligger i sängen,tittar på datorn och har mina hörlurar och är så nöjd så nöjd.
Oscar tycker att jag är lite fånig, men snart kommer även han att vara fångad!



Eddie Guerrero, en av de bättre wrestlarna. Fast död. Med i Hall of Fame i wrestlingvärlden. Men jag antar att anabola steroider är dåligt om man tänkt sig att leva längre än 38 år.

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0