80

Usch.
Det är vansinnigt hur duktig jag har varit nu i flera dagar. Jag har faktiskt klivit upp, gått till skolan och stannat där tills mina lektioner slutar. Fast å andra sidan, med 54% frånvaro och studiemedelsvarning kanske det är nästa stora grej. Att vara i skolan.

Jag vill ha helg helg helg! Underbart mysig fredag. Loke, Anna, Singstar, körsbärsvin och semlor. Det låter som den perfekta kvällen faktiskt. Och lördag equals Melodifestivalen. Det känns väldigt skönt. Men bäst av allt är lovet som följer på helgen. En vecka, då jag kan sova och sova och sova. Gissa vad jag ska göra på lovet?

Men förutom att sova så arrangerar jag mitt lajv. Mitt lajv. Gode gud, ensam arrangör. Nästan. Jag har ju alltid Anna, och det känns bra. Ser verkligen fram emot det.
Idag blir det mys med Ez och Dawns Fy Anwylyd.

Och nu, mina damer och herrar: Två timmars samhällskunskap!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0