81

Dags att börja ta tag i bloggandet igen.
Min studiemedelsvarning har äntligen nått hemmets vrå, med en jävla massa oväsen kring sig. Så jag var i skolan idag. Likväl som igår. Och dagen innan det. Och så kommer jag behöva fortsätta fram till den 27/3, för det är så långt min prövotid sträcker sig.

Jag är väldigt trött, framförallt matt i hela kroppen. Men, snart är det fredag! Och då är det Anna-Vin-Singstar-Ost-Kex-Goddamn sweet fucking helg! Åh, jag kan inte vara lyckligare. För vad kommer efter helgen? Lovet! Det är min stora ljuspunkt i livet nu. Kan ni tänka er hur mycket jag kommer att sova under den veckan? Underbart...

Imorgon ska jag försöka få tag i My, eftersom jag, tro det eller ej, är Warhammeränka imorgon. Tror jag. Nåt nörderi var det på gång i alla fall. Men det blir nog en tidig kväll hur som helst. Jag är faktiskt snart på väg att lägga mig, har tagit en varm dusch och en god middag. Semlan var pricken över i.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0