76

Två glas vin och en varm dusch senare.

Nu har jag firat nyår. Och sett på Ivanhoe. Allt var väldigt trevligt. Var med Oscars familj ute i Bygdeå. Jag hade trevligt. Man kan ha trevligt på olika sätt. Jag hade kunnat ha trevligt med Ez också, men det hade varit en mer uppklädd, party, sexig - trevligt. Nu hade jag det mysigt, varmt och familjärt. Det var väldigt skönt. Jag är glad att jag inte firade min familj som inkluderar två kräksjuka syskon och en milt road far. Men det var väldigt trevligt igår. Jag hade gott vin, en varm famn och trevliga människor överallt. Jag kände mig inte som en främling, vilket jag tenderar att göra bland folk jag inte känner. Men det var helt okej. Jag är nöjd.

Och nu är jag varm och trött. Ivanhoe var lika bra som det alltid har varit. Nu ska vi bort och hjälpa till med SnöKon, det ska blir roligt. Jag är så himla peppad på helgen! Att bara få jobba med trevliga människor och ta det "lugnt" (så lugnt man nu kan ha det när man är inställd på att jobba 24/7).

Ska klä på mig och åka nu.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0