77

Natt i SnöKon caféet.
Alltså ett rollspelskonvent här i Umeå, som jag har blivit indragen i. Jobbar i caféet och är väl i princip personalansvarig, även om det inte är uttalat. Så jag jobbar mellan 14 och 06. Det är en timme och fyrtiofem minuter kvar i skrivande stund, sen får jag några timmars sömn innan jag börjar igen 13.45. Jag skulle kunna säga att jag är glad över att det är slut imorgon, men jag har -trots en massa strul- haft riktigt roligt. Man träffar så många trevliga människor, öppna och glada människor. Det har varit en bra upplevelse om inte annat. Och det har varit riktigt roligt att umgås mer med André än tidigare. Finns några människor som gjort mig glad, som jag inte träffat förr men har visat sig vara helt undebara.

Men sova känns bra.

Jag vet inte riktigt vad jag är på för humör, dock.
Men jag funderar på följande; Om jag ska umgås med en människa, så är det ju det jag vill. Men jag funderar på om jag har för höga krav vad gäller uppmärksamhet. Jaja, jag kommer ingen vart med funderingar just nu, jag är för trött.
Godnatt. Eller godmorgon. Eller vad fan.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0