78

Och nu går det utför med bloggandet. Men men. Det ska nog lösa sig.

Jag är väldigt skoltrött. Och har väldigt lätt för att komma på ursäkter för att slippa skolan, både inför mig själv och inför andra. Men jag ska ta mig dit imorgon. Och på fredag. Annars ryker studiebidraget, skulle jag tro. Och utan den inkomsten finns det inte en chans att jag skulle klara mig. CSN - Jävla utsugare. Jag får skylla mig själv.

Lajv på lördag. Jag vet inte vad jag ska säga. Tror jag nöjer mig med att le lite roat.

Jag är ledsen. Och mer än så orkar jag inte skriva. Jag ska lägga mig i min säng med den nya, mjuka filten (vars kopia jag ska få i födelsedagspresent!) och en Harry Potter-bok. Jag har till och med lite choklad kvar. Jag ska tycka synd om mig själv så ända in i helvete.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0