83

Då satt man här på idrottslektionen. Är här enbart för att få närvaro, så jag sitter och fipplar med allt och inget. Har inte särskilt roligt, ska jag erkänna. Men sen ska jag till Oscar, Oscar, min Oscar.
Det känns härligt efter tisdagar. Jag hatar tisdagar, under skoltid. Men efter det så är det en jättefin dag. Behöver inte vara hos mamma, utan får vara hos min pingvinkompis. Ikväll blir det tacokväll hos Mat och Maria på Berghem, lite otippat sådär.
Ljuset idag var ju att jag fickk nyheten: Men vadå, ni är ju lektionsbefriade imorgon?
Det var awesome. Jag är alltså ledig imorgon. Jag får sova. Jag får sova länge. Mm...

Lajvet (lajven - plural) går bra känns det som. Har väldigt mycket tid vid datorn i skolan, så jag kan ta itu med småsaker direkt och behöver inte ta ställning till en massa saker direkt. Idag har jag ordnat lite med föreningens hemsida, igår ordnade jag forumet.
Föreningen går för övrigt framåt. Sju lajv är planerade, preliminärt. Och då är det bara "den innersta kretsen" som håller på och planerar just nu. Awesome.

Nu slutar min idrottslektion, så då åker jag till Carlshem!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0