391

Okej, nu ligger jag i sängen efter en hel dags slitande. Först skola. Fattar ni att min längsta dag är fredag? Till halv fyra. Man är ganska less den där sista lektionen.

Sen in på Ica för att handla frukostmat till helgen. Müslin börjar ta slut. Sånt behöver ni minsann inte oroa er för, ni hemmaboende barn!

Sen upp till sjukhuset för att köpa busskort. Fy tusan, vad jag är fattig just nu.

Och jag kom väl hem runt fyra. Sedan har jag städat konstant i fyra timmar! Städade ju igår också, men det var fler rum som behövde städas. Och så var det knas med dammsugaren, så då fick vi ta en liten paus.

Glamourös middag: Pulvermos, köttbullar och ketchup.

Också massa ärenden inför Oscars födelsedag imorgon som jag inte kan skriva eftersom han läser min blogg. Får ta det i morgon kväll istället.

Buona sera!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0