411

Äntligen är man hemma och äntligen är det helg. Himmel så skönt. Efter skolan stack vi direkt iväg på Ica Maxi och handlade lite eftersom vi knappt hade någon mat hemma. Så ikväll blir det tomatsoppa!

Jag känner mig helt slut i kroppen efter den här veckan. Har ju inte riktigt varit en vanlig skolvecka, med FN-rollspelet och så. Sen har jag ju som sagt varit awesome och gått dit vareviga dag. Kan ju ha med det att göra också.

På lördag (imorgon) är det ostkakans dag! Personligen så älskar jag ostkaka så jag köpte en på Maxi idag. Men ni stackare som inte tycker om mandelmassa brukar ju ha en tendens att inte heller tycka om ostkaka. Jag tycker synd om er. Finns inget bättre än att frossa i en god ostkaka, varm som kall.



Åh nom nom...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej Gumman! Tänkte tipsa om en bodyshop tävling som jag har på bloggen. Skulle bli glad om du ville delta. Här är direkt länken till tävlingen: http://www.minnies.se/startsida-/kategorier/taevlingar/503-taevling-bodyshop.html



Kram Minnie :)

2009-11-13 @ 19:58:55
URL: http://www.minnies.se

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0