415

Faktiskt riktigt bra dag. Känner mig sådär oförskämt nyttig efter en lång promenad i regnet och mannagrynsgröt till kvällfika. Har till och med lyckats plugga. Men det lär jag ju få fortsätta med imorgon också. Har ju den där helsikes håltimmen som måste fyllas med något.

Spöregn hela dagen, ingen snö längre. Tjoho, säger jag, men det kanske inte är den allmäna åsikten.

Jag och Oscar pratade idag om vart vi skulle flytta om vi mot förmodan skulle flytta från Umeå. Det känns ju totalt ovärt att flytta söderut i Sverige, kom igen. Blask hela vintern och för varmt på sommaren. Jag som knappt tål solen liksom.

Och USA känns helt uteslutet. Jag fattar inte hur ett folk kan vara nöjt med att ha det så dåligt ställt rent jag-vet-att-jag-klarar-mig-eftersom-samhället-är-uppbyggt-så- mässigt.

Men jag vet inte. Vad säger ni? Var skulle ni vilja bo?

Sova nu, bouna sera!

Kommentarer
Postat av: musse

Thailand, Minnesota och Kina är ställen jag funderat mycket på...

2009-11-15 @ 22:14:51
Postat av: Nathalie(:

Jättefin blogg :)!

2009-11-16 @ 17:59:51
URL: http://nobodyislikemee.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0