420

Hej på er! Hur har dagen varit? Helt okej för min del i alla fall, gjorde två prov. Först blev det nationella i svenska med treorna, och sedan prov i krishantering. Tycker att de båda gick bra faktiskt. Jag är nöjd.

Nu sitter jag i soffan framför Top Chef medan Oscar lagar mat. Tycker det är så himla skönt när han gör det. Men samtidigt gillar jag att vara huslig och laga mat, men då ska det vara något som är kul att laga. Som igår; ris, kyckling och tomatsalsa.

Inte för att jag säger att dagens middag inte är god. Den är mumsig, men inte så kul att laga. Vad vi ska äta? Tortellini med örtsås och tomat, så klart!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ezther

Du vet att du egentligen bara vill vara med mig hela tiden

2009-11-18 @ 21:22:14

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0