449

Trist att gå och lägga sig, jag är inte alls trött. Och saken är den; att jag är fan inte så här duktig egentligen. Jag har helt enkelt kommit till insikten:

Är jag vaken till mer än elva tar jag mig inte upp på morgonen.

Och då får jag inga pengar! Ingen blogglön att leva på där inte.

Men nu är det i alla fall julpyntat hemma hos oss. Julstakar i fönstret och en fin adventsljusstake. Som jag har gjort! Eller i alla fall nästan. Stort tips till alla! Köp en opyntad ljusstake på typ Maxi, alltså en rektangulär fin låda med hållare för ljus i. Köp sedan mossa, se till att den är preparerad, och dekorationer.
Blev fint som tusan, tycker jag!

Så här såg det ut när jag och Oscar kvällsfikade. Glögg, pepparkakor och nougatrutor.





Buona sera!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0