276

Det är löjligt att kliva upp så här tidigt. Finns ju absolut ingen mening med det? Vilket pucko var det som föreslog att man skulle gå i skolan när man är som absolut segast i huvudet?
Saken blir ju inte bättre av att jag är hos mamma och måste kliva upp extra tidigt för att hinna med bussjäveln!

Fast idag är ju min sova-i-biblioteket-dag. Eftersom jag har lektion, håltimme, lektion. Den där håltimmen är den ultimata tiden för att ta igen förlorad sömn, i tell you.

Och jag vet att det är torsdag, men kom igen! Det är ju typ fredag! I alla fall för mig, jag har ingen skola imorgon! Tagga! Vad ska vi göra idag?! Ez, jag vet att du smygläser, kom igen! Vad ska jag hitta på ikväll?
Okej, dags att tagga ner och gå till bussen, ciao!

Kommentarer
Postat av: Ezther

HAHA! Absolut inte, jag är en seriös student som inte ängar en tanke åt annat än att plugga. Jag s,ygläser inte bloggar >_>

Du ska absolut inte ringa mig när du slutar.

2009-10-01 @ 13:20:31

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0