278

Oj, vad jag är kreativ! Har skrivit klart uppgiften om krishantering i skolan, och har skrivit attans mycket på bokanalysen av Dorian Gray! Jag är så sjukt duktig. Tror att jag ska sätta upp ett schema på saker som ska vara klara innan tisdag. Fan vad jag är bra!

Fast jag har jätteont i ryggen.

Snart är det bara två lektioner kvar. Jag vet inte riktigt om det är hälsosamt att räkna ner på det här sättet, det kanske bara gör dagen längre?
Tänkte visa en jättefin liten leksak som finns på teknikmagasinet, nämligen Cyberbug! Den börjar röra på sig och tjattra när den hör ett ljud, som till exempel en handklappning. Om den stöter emot något tvärvänder den och tjattrar iväg åt andra hållet, awesome!



Är de inte helt sjukt söta?
Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0