280

En lektion kvar! Fy fan vad nice! Förutom att jag har sjukt ont i huvudet, alltså. Men det är en superbra ursäkt för att jag inte jobbar på matten (Vi pratar inte om att matteboken är hemma eftersom jag lär mig mer på en kvart med Oscar än på tio lektioner med Inga). Jag jobbar sällan på matten. Bättre att jobba hemma. Mycket bättre.

En timme kvar, sen är det långhelg! Awesome!

Jag tycker att det är fascinerande att hon (läraren) fortsätter prata, trots att hela klassen sitter och pratar om något annat. Hon måste också vara den enda läraren som låter oss sitta vid datorerna en hel mattelektion. Jag menar, vad tror hon att vi håller på med egentligen? Sitter och tittar på svåra matematiska formler på datorn? Icket. Vi spelar tetris och chattar, så är det banne mig.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0