283

Åh, så god mat... Helt sjukt mätt, och trött. Men att sova nu känns lite puckat eftersom jag somnade när jag kom hem.
Sett två avsnitt om Prison Break. Det är en attans bra serie, undrar varförjag slutade följa den. Eller ja, jag har väl aldrig varit särskilt konsekvent av mig. Har svårt för att följa serier, det blir som ingen tid till det. Slår på TV'n när jag har tråkigt, och sen blir det vad det blir.

Nu ska här klagas på Kissie! Du säger att "det kostar att ligga på topp". Jag skulle väl säga att det innebär att man uppdaterar någon gång ibland, men tydligen inte. Tjejen, du kan inte bara springa runt och få naglarna gjorda dag in och dag ut. Pengarna försvinner när du slutar uppdatera, right?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0