284

Okej, ligger och kollar på bloggsök.se för att se vilka de mest sökta orden är. Och vad hittar jag, långt ner på listan men ändå med där?
Canada goose! Canada fucking goose!

Jag hatar de där jäkla jackorna. Så sjukt fula att det bara är pinsamt. Vem tusan vill gå omkring och se ut som ett mumintroll? Jag bara undrar. Suck. Jag kan naturligtvis förstå att det är varmt och bra, men ni har inte tänkt på att det går att vara varm utan att klä in sig i massa syntetfluff? Ylle! Lager på lager till folket! Bränn alla Canada goose-jackor!
Jag hade så jäkla gärna hoppats på att den trenden skulle vara utdöd. Men med bloggare som Kissie och Dessie och Paow och vad mer det nu finns för puckon, vem är jag att sätta emot? Om en blondin på internet säger att det är inne att se ut som ett neonfärgat mumintroll, ja, då kanske det är det.

Sickos.

Sova nu, bouna sera!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag älskar Canada Goose. Skojar inte.

2009-10-02 @ 21:53:38

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0