289

Blev ingen film, men en sjuhelsikes lång promenad! Gick ut runt tolv och är nu hemma igen, tjugo i två. Attans vad jag känner mig nyttig! Man känner sig så himla hurtfrisk när man tar på sig halsduken och de nya, varma skorna för att ge sig ut i natten!
Sen känner man sig inte lika hurtfrisk när man, betydligt senare, kommer flämtandes uppför trappen för att sedan ligga i en pöl i soffan iklädd BH och strumpbyxor. Ack o ve.

Känner mig helt matt i kroppen, men inte särskilt trött i huvudet. Jaja, jag antar att det kommer när jag börjar varva ner. Det här får bli mitt sista inlägg ikväll, det är väl ändå ingen som är vaken/hemma vid den här tiden? Right?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

frågestund på bloggen , lägg en kommentar :)

2009-10-03 @ 11:56:31
URL: http://paulinecristiano.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0