290

Oj, hej på er allihop. Är lite förvånad över att mitt internet bestämde sig för att funka, har ändå varit vaken sen tolv. Har hunnit med att diska lite grann, träffat vänner en kort stund och ätit "frunch".

Ligger just nu och kollar på Svenska Hollywoodfruar, och inser att programmet är sjukt överskattat. Har aldrig sett ett program förut, men kom igen, vad är hypen om? Det är en tragisk kvinna och två mindre tragiska kvinnor som har pengar. Och det kan väl vara kul. Men jag tycker att TV3 på nåt sätt har misslyckats med serien. Den är tråkig. Tror jag slår över på MTV's Sweet Sixteen special istället.

Helt ensam hemma och har inget att göra förrän runt fem, då ska jag börja laga mat så att det är klart tills Ezther och Oscar kommer hem. Jag är trött! Nej vet ni vad, tror att jag ska lägga mig och vila ett tag, ställa en timer på en timme. Det lät jätteskönt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0