292

Nu är jag hemma! Eller ja, det har jag varit en liten stund men jag har uppdaterat mig om vad som har hänt i bloggvärlden!
Har varit och lajvat och därefter suttit på Max. Jättemysigt att träffa människor man inte sett på länge, prata gamla minnen och ha roligt.

Och! Till dig anonyma/e som kommentarade om Harry Potter! Just nu spelar jag trean, men jag har spelat tvåan en hel del också. Jag skulle vilja ha alla, men ettan känns det som att det är för dålig kvalité på, och fyran är ju helt värdelös. Och femman ville inte fungera på min dator, det var lite bittert. Sen har vi inte kommit längre.

Oh yes, i'm that much of a nerd.

Men nu ska jag återgå till kortspelet innan Micke och Oscar dödar mig, ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tittar in

2009-10-04 @ 09:50:32
URL: http://justthebeginning.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg, har frågestund på min blogg, lägg en kommentar om du har lust (L)

2009-10-04 @ 19:59:56
URL: http://paulinecristiano.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0