295

Hallå hallå, nu är jag hemma igen efter en mycket spännande dag. Skulle inte förvåna mig om jag blev förkyld, men vad tusan, lite får man stå ut med!
Sprang omkring och kollade på skog i två timmar. Hade nog varit roligare om det hade varit lite finare väder, men det har småregnat verkligen hela dagen och det var sjukt blött i skogen. Men jag är nog ändå glad att jag inte tog kängor eller stövlar, hade varit för jobbigt att gå omkring med så länge.

Fast jag hittade precis ett par skor som jag nog gärna skulle haft idag


Visst var de fina? Finns på Have2Have. Gummistövlar ser alltid så himla slappt ut, och det går säkert att hitta betydligt snyggare än så här, men jag gillar idén.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0