297

Okej, nu får det bli back on track!
Har sett klart L: The first name och den är precis lika bra som jag minns den. Om inte bättre, nu när jag liksom vet vad allt handlar om och kan lägga märke till nya saker! Har ätit galet mycket godis, men det finns ändå kvar! Åh nom nom... Det innebär att vi kan ha godis när vi ser på L: The last name imorgon! Awesomeness!

Nu skajag sova, jag ska ju trots allt upp rätt tidigt imorgon. Men jag kan sova när jag kommer hem från sjukhuset. Det kändes som en jättebra idé. Sen måste jag ju i och för sig ta bussen senare efter det för att gå på utvecklingssamtal (Spännande?) runt fyra. Galet aktiv dag.

Men det har varit väldigt skönt att veta att jag har varit ledig två extra dagar faktiskt.
Imorgon måste jag nog sätta mig och plugga lite. Om jag skriver det här kanske ni kan påminna mig när jag skriver att jag håller på med random andra saker?

- Samhällsarbetet! Måste göras klart, goddamnit!
- Book analysis, inte lika viktigt, men viktigt!

Sova nu, buona sera!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0